Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
Preskakanje doručka ipak 'pali': Ako želite smršavjeti ne jedite do ručka
Ilustracija

TAKTIKA

Preskakanje doručka ipak 'pali': Ako želite smršavjeti ne jedite do ručka

Iako su nas učili da je doručak najvažniji obrok u danu, novi trendovi u prehranu govore drugačije...

Za skidanje kilograma doručak je ključni obrok, ali ne onako kako mislite. Sve je više studija koje kažu da ga treba izbjegavati, a ne redovito jesti. 

Doručak trebaju jesti djeca u razvoju, no odraslim ljudima nije obavezan obrok, kažu nutricionisti.

Pokazalo se da ljudi koji izbjegavaju doručak ne osjećaju poslijepodne veći umor od ljudi koji ga redovito jedu niti osjećaju veću glad. No, ljudi koji ne doručkuju u prosjeku unesu 260 kalorija manje u tijelo, što znači na mjesečnoj bazi  pokoji kilogram manje.

Trenutačno je vrlo popularan povremeni post - period od 16 ili 12 sati u kojem se ne jede, u što se preskakanje doručka odlično uklapa.  Ovaj način prehrane pomaže mršavljenju, smanjuje upale u tijelu i jača koncentraciju, tvrde oni koji prakticiraju povremeni post.

'Uživajte u večeri, jedite što želite i preskočite doručak, odnosno nemojte jesti do podneva. U međuvremenu pijte puno vode', savjetuje dr. Don Brown.

Preskakanjem doručka dovodite tijelo u stanje ketoze u kojem počinje umjesto šećera sagorjevati masti, a vaša linija postaje bolja.

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!