Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
VIDEO Kardio trening za vježbače početnike
Fitness studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Kardio trening za vježbače početnike

Zdrava hrana i kretanje će vam život učiniti znatno boljim i kvalitetnijim i spriječiti stvaranje loših misli i loših osjećaja.

Odlučili ste početi s vježbanjem, a sve do čega dođete je preteško, zahtjeva dobro predznanje i brdo rekvizita? Na odličnom ste putu jer sam upravo za vas pripremila jednostavan, ali nimalo lagan trening za cijelo tijelo s fokusom na kardio.

Kardio vježba je ona vježba koja od ukupnog broja otkucaja srca, otkucaje podiže za sedamdeset posto pa na više. To može biti i čučanj, jasno, no pitanje je za koga i zašto. Stoga će prosječnom rekreativcu ovaj set vježbi  s težinom vlastitog tijela biti dovoljan da dignu srčani puls, da se dobro oznoje i potroše kalorije.

Ukoliko postoji nekakav problem sa zdravljem ili problem u lokomotornom sustavu, a to je sustav za pokretanje, prije početka vježbanja obratite se svojem liječniku kako bi vježbanje bilo sigurno i učinkovito.

Vježba koja se izvodi tehnički netočno ne donosi ništa dobrog pa čak ni rezultate. Vježbanjem činimo nešto pozitivno za sebe i svoje tijelo, neka vam zdravlje uvijek bude nit vodilja.

Želite li otopiti potkožno masno tkivo, uz trening važno je i da je unos hrane tijekom dana manji od potrošnje, stoga pratite broj kalorija koje unosite, na početku će vas možda to zbunjivati i predstavljati gnjavažu, no, uskoro će to postati rutina i nećete morati puno misliti već ćete točno instinktivno znati što ste unijeli i koliko još smijete ili ne smijete. Ta kontrola dugoročno donosi vrhunske rezultate koji će vam se svidjeti.

Sve je više ljudi pretilo, bolesno i nezadovoljno svojim izgledom, stoga ne čekajte već se pokrenite i učinite nešto dobro za sebe i svoje tijelo. Srčani udari, gastritisi, alergije i bolesti kralježnice su samo jedan mali dio od bolesti modernog doba, a dovoljno je uložiti malo dobro volje da bi se spriječile.

Zdrava hrana i kretanje će vam život učiniti znatno boljim i kvalitetnijim i spriječiti stvaranje loših misli i loših osjećaja. Sve ove vježbe radite jednu za drugom s minimalno pauze između, a prije početka ovog glavnog djela treninga ne zaboravite na zagrijavanje i razgibavanje kao i istezanje na kraju.

Sve su to dijelovi treninga i jednako su važni kao i glavni dio u nastojanju ponajprije zdravog i lijepog tijela.

Napravite od tri do pet setova, a ovisno o vašim sposobnostima, dovoljan je i jedan, ako ste se umorili i ako vam je teško nastaviti, no, pokušajte već sljedeći put napraviti više setova.

Rad/odmor 30:10 sekundi x3-5 setova.

Sretno!

Ivana Posavec

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!