Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
Kako pronaći idealnog - ako treba i preko interneta
Hrvatska Parfemska Kuća

DNEVNIK JEDNOG PARFUMERA

Kako pronaći idealnog - ako treba i preko interneta

Ponuda je ogromna, nisu svi pravi, a ne možeš ih ni sve probati...

Wow, koje pitanje: 'Kako da pronađem onog pravog?' Hm, pa daje mi da si zamislim. Jeste li se i sami pitali to isto pitanje, koliko puta, kada? Nedavno mi je prijateljica koja je već dugo u sretnoj vezi iskreno priznala da još nije pronašla 'pravog'.  

Svašta je već probala, uložila i vrijeme i dosta novaca, ali samo nikako da naleti ili naiđe na onog od kojeg će joj se zavrtjeti u glavi. Dala mi je, moram priznati za razmišljanje; da li je problem u ponudi, u njoj odnosno u mehanizmu traženja. Zato sam vam u ovoj kolumni odlučio savjetima pomoći kako da što lakše pronađete onog pravog, pa ako treba čak i preko interneta.

Potraga nije jednostavna, no nije ni tako komplicirana, samo treba znati što i kako tražiti. No, treba i poznavati materiju jer to je itekako dobar način kojim ćete napokon uspjeti pronaći pravi parfem za sebe.

Prvo treba znati razliku između svega onog što vam se nudi. O tome sam već pisao, ali nije na odmet ponoviti pogotovo ako vam je važna postojanost mirisa, odnosno parfema. Dakle nije sve što vidimo na policama parfem. Parfem je samo jedan i znači određenu koncentraciju esencija. Dakle kada kažemo parfem to je mješavina s vrlo visokom koncentracijom parfemskih esencija od 20 do 30% i na bočici bi trebalo pisati parfum.  

EDP ili Eau de Parfum sadrži 15 - 20%  parfemskih esencija i to je onda parfemska voda, a nešto manje, odnosno između 5 i 15% parfemskih esencija sadrži toaletna voda, Eau de Toilette (EDT).

Postoji i kolonjska voda, Eau de Cologne, EDC s niskim koncentracijama parfemskih esenija između 2 i 4%.

Dakle, ako vam je jedan od važnijih kriterija pri biranju mirisa njegova postojanost, obratite pozornost upravo na ove oznake na etiketi. Naravno da to utječe i na cijenu, odnosno trebalo bi. Ističem to zato što se i sami možete uvjeriti da nerijetko parfemske ili toaletne vode u drogerijama dosežu vrtoglavo visoke cijene. Dakle, što je koncentracija parfemskih esencija viša, to bi miris trebao biti postojaniji.

Osim dakle koncentracije, bilo bi dobro da znate i prepoznajete osnovne grupe parfema. To su cvjetni, orijentalni, aromatični i citrusni mirisi. Vjeruje se da svaka grupa odgovara određenoj osobnosti, no krenimo redom.

Cvjetna grupa parfema, govori već samo ime, je onda koja miriše na cvijeće. To su najstariji poznati mirisi na svijetu jer su ljudi oduvijek uživali u mirisu cvijeća i željeli su i sami tako mirisati. Cvjetne note vole ljudi koji vole proljeće i ljeto, a njihov je miris živahan, ženstven, izražajan, a može čak biti i pomalo tajanstven. Cvjetnim mirisima su sklone otvorene, komunikativne i radoznale osobe. Neke od najpoznatijih esencija općenito na svijetu su ruža i jasmin o kojima sam već puno pisao.  

Naš najeksluzivniji parfem Zrinski, pravi je primjerak cvjetnog parfema, a iz naše Just WoW kolekcije tu bi izdvojio parfem Feelings.

Orijentalni mirisi su dosta intenzivni i to su mirisi koji nas ne okružuju pa su nama i pomalo egzotični. Neki ih smatraju teškim mirisima, no zapravo su vrlo prodorni i sprecifični. Upravo zato ga najčešće biraju osobe koje su pomalo mistične i izrazito senzualne, zavodljive. Najpoznatije su orijentalne note one začinske; vanilija, cimet, kadamom, pa drvo poput sandalovine ili agara. Te note krase Oriental Flower, parfem iz naše Just WoW kolekcije.

639b7bb54b6f9b059b4b0d8e2c151176.jpg?v=2

Aromatična grupa mirisa je intenzivno začinsko - travnata. Najčešće su to miris lavande, kadulje, ružmarina. Vrlo su česte kod muških mirisa. Sklone su im osobe koje vole prirodu i zemljane arome. Uživaju u dugim šetnjama, svježem zraku, mirisu lišća, osobe koje vole neobične stvari, koje su velikodušne, ambiciozne, samosvjesne i kreativne. I koje očekuju slične vrline i od drugih. Lavanda, kadulja, bosiljak, samo su neke od esencija koje su u našem muškom parfemu Weekend koji je dio Just WoW kolekcije.

Citrusni mirisi su najviše od svega svježi mirisi. Najrašireniji je limun, pa bergamot, mandarina, grejpfrut. Oni su ono što volimo nazivati laganim mirisima. Vole ga ležerne, društvene, otvorene osobe, one koje su ambiciozne i koje vole ići naprijed. Biraju ga dominantne ličnosti koje uvijek preuizimaju inicijaitivu i spremni su se suočiti s brojnim izazovima.

Na mirisnim valovima doplovite do Dubrovnika. Istoimeni parfem iz naše Croatian Collection krase svježe, citrusne note s narančom, mandarinom i bergamotom u gornjim notama.

6378e09e92c87dc04013436fedb28da6.jpg?v=2

Kada birate miris, probajte se osvrnuti na to kojoj ste grupi mirisa skloni, ali i na vlastitu osobnost. To je već dobar smjer kojim ćete itekako suziti izbor parfema i već će vam tada biti lakše odabrati bolji, ako ne i najbolji za vas u tom trenutku. Sigurno da u tom moru ponude nije lako. Zato su dobra rješenja testeri. Super je kad možete dobiti ili kupiti primjerak parfema u malom pakiranju od svega nekoliko mililitara što će vam biti dovoljno da isprobavate miris nekoliko dana. Tada ćete sigurno znati zadovoljava li sve što treba, počev od samog mirisa.

Osim toga parfemu uvijek treba dati vremena da se razvije, jer neće mirisati isto odmah nakon nanošenja i nakon nekoliko sati. Neki čak neće ni mirisati nakon nekoliko sati. Ako ste se pitali kako da kupite parfem preko interneta, a koji do sad još niste koristili, upravo je tester idealno rješenje za vas.

Preko online trgovine Hrvatske Parfemske Kuće mogu se naručiti testeri za gotovo sve naše parfeme. Kupujete li parfem preko interneta, uvijek iskoriste tu mogućnost, ako ona postoji. Još je bolje ako si možete priuštiti više različitih probnih uzoraka parfema. Tako postoji veća šansa da među njima pronađene onaj pravi za sebe, a ne potrošite brdo novaca.  

e86cf72edf786d2ad94f079289985cb7.jpg?v=2

Online kupovina danas je prilično sigurna kada govorimo o transakcijama. Još kada rizik da kupite nešto što vam potencijalno možda i neće odgovarati smanjite na minimum zahvaljujući znanju i mogućnostima da probate prije većeg ulaganja, tada doista ne postoji pravi razlog da se ne upustite u tu avanturu. Ako vam treba bilo kakav savjet ili imate bilo kakve dvojbe slobodno nam se obratite putem naše Facebook stranice.

Sretno u biranju onog pravog!

Vaš parfumer,

Tomislav Vrbanec

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!