DNEVNIK JEDNOG PARFUMERA

Kako pronaći idealnog – ako treba i preko interneta

Ponuda je ogromna, nisu svi pravi, a ne možeš ih ni sve probati...


Wow
, koje pitanje: ‘Kako da pronađem onog
pravog?’ Hm, pa daje mi da si zamislim. Jeste li se i sami pitali
to isto pitanje, koliko puta, kada? Nedavno mi je prijateljica
koja je već dugo u sretnoj vezi iskreno priznala da još nije
pronašla ‘pravog’.  

Svašta je već probala, uložila i vrijeme i dosta novaca, ali samo
nikako da naleti ili naiđe na onog od kojeg će joj se zavrtjeti u
glavi. Dala mi je, moram priznati za razmišljanje; da li je
problem u ponudi, u njoj odnosno u mehanizmu traženja. Zato sam
vam u ovoj kolumni odlučio savjetima pomoći kako da što lakše
pronađete onog pravog, pa ako treba čak i preko interneta.

Potraga nije jednostavna, no nije ni tako komplicirana, samo
treba znati što i kako tražiti. No, treba i poznavati materiju
jer to je itekako dobar način kojim ćete napokon uspjeti pronaći

pravi parfem
za sebe.

Prvo treba znati razliku između svega onog što vam se nudi. O
tome sam već pisao, ali nije na odmet ponoviti pogotovo ako vam
je važna postojanost mirisa, odnosno parfema. Dakle nije sve što
vidimo na policama parfem. Parfem je
samo jedan i znači određenu koncentraciju esencija. Dakle kada
kažemo parfem to je mješavina s vrlo visokom koncentracijom
parfemskih esencija od 20 do 30% i na bočici bi trebalo pisati
parfum.  

EDP ili Eau de Parfum sadrži 15 – 20%
 parfemskih esencija i to je onda parfemska voda, a nešto
manje, odnosno između 5 i 15% parfemskih esencija sadrži toaletna
voda, Eau de Toilette (EDT).

Postoji i kolonjska voda, Eau de Cologne, EDC s
niskim koncentracijama parfemskih esenija između 2 i 4%.

Dakle, ako vam je jedan od važnijih kriterija pri biranju mirisa
njegova postojanost, obratite pozornost upravo na ove oznake na
etiketi. Naravno da to utječe i na cijenu, odnosno trebalo bi.
Ističem to zato što se i sami možete uvjeriti da nerijetko
parfemske ili toaletne vode u drogerijama dosežu vrtoglavo visoke
cijene. Dakle, što je koncentracija parfemskih esencija viša, to
bi miris trebao biti postojaniji.

Osim dakle koncentracije, bilo bi dobro da znate i prepoznajete
osnovne grupe parfema. To su cvjetni,
orijentalni, aromatični i citrusni mirisi. Vjeruje se da svaka
grupa odgovara određenoj osobnosti, no krenimo redom.

Cvjetna grupa parfema, govori već samo ime, je
onda koja miriše na cvijeće. To su najstariji poznati mirisi na
svijetu jer su ljudi oduvijek uživali u mirisu cvijeća i željeli
su i sami tako mirisati. Cvjetne note vole ljudi koji vole
proljeće i ljeto, a njihov je miris živahan, ženstven, izražajan,
a može čak biti i pomalo tajanstven. Cvjetnim mirisima su sklone
otvorene, komunikativne i radoznale osobe. Neke od najpoznatijih
esencija općenito na svijetu su ruža i jasmin o kojima sam već
puno pisao.  

Naš najeksluzivniji parfem
Zrinski
, pravi je primjerak cvjetnog parfema, a iz
naše
Just WoW kolekcije
tu bi izdvojio parfem

Feelings
.

Orijentalni mirisi su dosta intenzivni i to su
mirisi koji nas ne okružuju pa su nama i pomalo egzotični. Neki
ih smatraju teškim mirisima, no zapravo su vrlo prodorni i
sprecifični. Upravo zato ga najčešće biraju osobe koje su pomalo
mistične i izrazito senzualne, zavodljive. Najpoznatije su
orijentalne note one začinske; vanilija, cimet, kadamom, pa drvo
poput sandalovine ili agara. Te note krase
Oriental Flower
, parfem iz naše
Just WoW kolekcije
.

639b7bb54b6f9b059b4b0d8e2c151176.jpg?v=2

Aromatična grupa mirisa je
intenzivno začinsko – travnata. Najčešće su to miris lavande,
kadulje, ružmarina. Vrlo su česte kod muških mirisa. Sklone su im
osobe koje vole prirodu i zemljane arome. Uživaju u dugim
šetnjama, svježem zraku, mirisu lišća, osobe koje vole neobične
stvari, koje su velikodušne, ambiciozne, samosvjesne i kreativne.
I koje očekuju slične vrline i od drugih. Lavanda, kadulja,
bosiljak, samo su neke od esencija koje su u našem muškom parfemu

Weekend
koji je dio Just WoW kolekcije.

Citrusni mirisi su najviše od svega svježi
mirisi. Najrašireniji je limun, pa bergamot, mandarina,
grejpfrut. Oni su ono što volimo nazivati laganim mirisima. Vole
ga ležerne, društvene, otvorene osobe, one koje su ambiciozne i
koje vole ići naprijed. Biraju ga dominantne ličnosti koje uvijek
preuizimaju inicijaitivu i spremni su se suočiti s brojnim
izazovima.

Na mirisnim valovima doplovite do
Dubrovnika
. Istoimeni parfem iz naše

Croatian Collection
krase svježe, citrusne
note s narančom, mandarinom i bergamotom u gornjim notama.

6378e09e92c87dc04013436fedb28da6.jpg?v=2

Kada birate miris, probajte se osvrnuti na to kojoj ste grupi
mirisa skloni, ali i na vlastitu osobnost. To je već dobar smjer
kojim ćete itekako suziti izbor parfema i već će vam tada biti
lakše odabrati bolji, ako ne i najbolji za vas u tom trenutku.
Sigurno da u tom moru ponude nije lako. Zato su dobra rješenja
testeri. Super je kad možete dobiti ili kupiti
primjerak parfema
u malom pakiranju od svega
nekoliko mililitara što će vam biti dovoljno da isprobavate miris
nekoliko dana. Tada ćete sigurno znati zadovoljava li sve što
treba, počev od samog mirisa.

Osim toga parfemu uvijek treba dati vremena da se razvije, jer
neće mirisati isto odmah nakon nanošenja i nakon nekoliko sati.
Neki čak neće ni mirisati nakon nekoliko sati. Ako ste se pitali
kako da kupite parfem preko interneta, a koji do sad još niste
koristili, upravo je tester idealno rješenje za vas.

Preko online
trgovine
Hrvatske
Parfemske Kuće
mogu se naručiti testeri za gotovo
sve naše parfeme. Kupujete li parfem preko interneta, uvijek
iskoriste tu mogućnost, ako ona postoji. Još je bolje ako si
možete priuštiti više različitih probnih uzoraka parfema. Tako
postoji veća šansa da među njima pronađene onaj pravi za sebe, a
ne potrošite brdo novaca.  

e86cf72edf786d2ad94f079289985cb7.jpg?v=2

Online kupovina danas je prilično sigurna kada govorimo o
transakcijama. Još kada rizik da kupite nešto što vam
potencijalno možda i neće odgovarati smanjite na minimum
zahvaljujući znanju i mogućnostima da probate prije većeg
ulaganja, tada doista ne postoji pravi razlog da se ne upustite u
tu avanturu. Ako vam treba bilo kakav savjet ili imate bilo kakve
dvojbe slobodno nam se obratite putem naše Facebook
stranice.

Sretno u biranju onog pravog!

Vaš parfumer,

Tomislav Vrbanec

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije