Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
VIDEO Kružni trening girjom za napredne vježbače
Fitness Studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Kružni trening girjom za napredne vježbače

Svaku vježbu radite 40 sekundi s odmorom od 10. Napravite nekoliko setova. Pripazite na unilateralne vježbe (na jednu stranu) te njih odradite kao zasebnu vježbu od 40 sekundi svaku.

Kod kuće imate girju koja samo skuplja prašinu? Očistite prah s nje i napravite ovaj fantastičan trening, uz pomoću kojeg ćete aktivirati mišiće cijeloga tijela i zaraditi odličan osjećaj nakon.

Sve vježbe koje radite u treningu, vam moraju biti dobro poznate, te je tehnika izrazito važna kod svladavanja svih kretnji girjom. Pokreti moraju biti čisti i sigurni kako bi vježbanje bilo učinkovito bez nepotrebnih bolnih stanja ili istegnuća mišića.

Girja je vanjsko opterećenje koje se često dodaje treningu, a osobito ako se radi o funkcionalnom treningu te ćete,ako se krenete baviti njime često raditi s ovim fantastičnim rekvizitom za vježbanje. Najviše se izvode zamah, nabačaj i trzaj no ona je itekako svestrana te ćete i u ovom treningu koji sam pripremila vidjeti niz mogućnosti i položaja koje sama nudi. Radi se o vrlo kvalitetnom dodatku treningu, ali također i vrlo zahtjevnom, stoga ju ne podcjenjujte.

Investicija u nju je opravdana jer osim što je svestrana, možete ju nositi sa sobom jer zauzima malo mjesta i ne košta puno te ju čak možete kupiti i u prehrambenim dućanima, no, ako ste ozbiljan vježbač i tražite nešto kvalitetno i nešto dugoročno s čime ćete moći raditi, predlažem kupnju u nekom sportskom dućanu ili web shopu.

Najbolje je da potražite željezne s gumenom oblogom kako bi ublažili udarce, a opet radili s kvalitetnom željeznom,a ne plastičnom girjom.

Svaku vježbu radite 40 sekundi s odmorom od 10. Napravite nekoliko setova. Pripazite na unilateralne vježbe (na jednu stranu) te njih odradite kao zasebnu vježbu od 40 sekundi svaku.

Sretno!

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!