Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
VIDEO Funkcionalni kružni trening za srednje naprednog vježbača
Fitness Studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Funkcionalni kružni trening za srednje naprednog vježbača

Ukupno vas čekaju četiri vježbe koje radite jednu za drugom u nekoliko krugova. Prije ovog glavnog djela treninga nemojte zaboraviti na zagrijavanje i na kraju istezanje.

Pripremite bučice jer su vam upravo one potrebne da uspješno odradite ovaj trening. Trening je koncipiran tako da se bazira na mišiće centra našega tijela, točnije core, jačajući tako leđa, trbuh, zdjelicu i noge kako bi se odradio kompletan core.

Core je područje zdjelice, kukova i kralježnice, pa je potrebno obratiti posebnu pozornost na to bavimo li se dovoljno tim područjem.

Vježbe kojima jačamo mišićje corea trebale bi biti što raznovrsnije te se nikako ne bi smjeli bazirati samo na jednu vježbu, primjerice plank, što je čest slučaj, pa čak bi se usudila reći greška mnogih trenera. Dostupnost je danas velika pa vam savjetujem da, ako vježbate samostalno kod kuće, povremeno pročitate koji članak na temu -rekreacija općenito i učite o tijelu.

Svaki moj vježbač u gym-u dobiva informacije o tijelu, ponašanju tijela u određenom trenutku i vježbi te kako i zašto vježbati, no vi kao samostalni vježbač bez osobnog trenera ne možete sve te informacije čuti kada trenirate, stoga je vrlo važna edukacija kako bi to vaše vježbanje bilo sigurno i učinkovito.

Ukupno vas čekaju četiri vježbe koje radite jednu za drugom u nekoliko krugova. Prije ovog glavnog djela treninga nemojte zaboraviti na zagrijavanje i na kraju istezanje.

Rad/odmor 30/45:15 sekundi x5-7 serija!

Dijagonalni prijenos bučica suprotna ruka-noga

Jednoručno veslanje+odručenje u položaju pretklona trupa (prvo jedna strana pa promijenite i odradite sve na drugu stranu)

Rameni most+potisak

Naizmjenični prednji iskorak+biceps pregib i rameni potisak

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!