Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
Dozvoljene i kada ste na dijeti: 5 najzdravijih grickalica
Ilustracija

PAMETNO JEDITE

Dozvoljene i kada ste na dijeti: 5 najzdravijih grickalica

Svi oni koji su se barem jednom u životu uhvatili u koštac s kilogramima, znaju koliko je teško oduprijeti se zabranjenom voću dok su na dijeti...

Izbjegavanje hrane na kraju rezultira prejedanjem u sitne sate. Kako sav vaš trud da skinete klilograme ne bi pao u vodu, postupite mudro i - jedite. Kvaka je u tome da jedete zdravu hranu koja ubrzava metabolizam. Kada su u pitanju grickalice, grickajte ovih pet namirnica.

1. Celer 

Stapke celera su niskokalorične, pune vlakana i vode. Utažit će glad. Ako ih umočite u maslac od kikirikija ili badema, dobit ćete potpuni međuobrok bogat vitaminima i proteinima.

2. Humus i povrće

Humus je namaz od slanutka, niskokaloričan, bogat vlaknima i proteinima. Kombinirajte ga sa sirovim povrćem i imat ćete cjelovit, ukusan obrok.

3. Voće i namaz od kikirikija

Kombinirajte u obroku jabuku (sadrži 20 posto dnevne doze vlakana) i namaz od kikirikija (obiluje proteinima). Ove dvije namirnice su nutritivno bogat međuobrok.

4. Tvrdo kuhana jaja

Jaja su izvrstan izvor proteina. Iako se ranije upozoravalo da povisuju kolesterol, novija istraživanja to opovrgavaju. Meko kuhana jaja jednostavno traže da u njih umačete kruh (što nije preporučljivo na dijeti), ali tvrdo kuhana su sasvim druga stvar. 

5. Svježi sir

Riječ je o niskokaloričnoj namirnici, bogatoj proteinima, kalcijem, vitaminima i mineralima. Dodajte mu sjemenke lana koje će potaknuti probavu. 

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!