Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
VIDEO Podignite svoju stražnjicu uz ovaj fantastičan trening
Fitness Studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Podignite svoju stražnjicu uz ovaj fantastičan trening

Ovo je gym booty work out kojeg radite u nekoliko serija. Najbolje je da se prije dobro zagrijete i pripremite, a to će vam najbolje moći reći trener koji radi u teretani u kojoj vježbate.

Sve one velike oble i fantastične Internet stražnjice odmah zaboravite jer vaša i moja nisu dvije iste stražnjice, a kamo li ona lažna Internet bomba.

Većina stražnjica koje nam iskaču iz skoro svakog fitnes profila su neprirodne, debele, okrugle ili lažne te vam u samom startu želim skrenuti pozornost na to da si uvijek postavljate realne ciljeve, one koje možete dostići. Sve ono što vam na prvu izgleda predivno da bude istinito, zapravo je daleko od toga. Ne možete očekivati da vam stražnjica nabubri, a ostatak tijela ne, jednako tako je i s ostatkom tijela.

Podizanjem stražnjice ćete podići i ostatak tijela jer potkožno masno tkivo ne zna gdje je ruka ili noga, mišić zdjelice će ga trošiti, on će rasti i izgledati lijepo, puno ljepše nego sada izgleda, ali nikada neće biti poput balona koji samo što ne pukne.

Vježbamo zbog sveukupnog zdravlja, a tek nas onda to vježbanje nagrađuje fantastičnim izgledom. Svaki dio vašega tijela će vježbanjem izgledati bolje, zategnuto i mlađe, pa ako vam već to nije odličan razlog za redovitim vježbanjem, onda ne znam što je.

Ovo je gym booty work out kojeg radite u nekoliko serija. Najbolje je da se prije dobro zagrijete i pripremite, a to će vam najbolje moći reći trener koji radi u teretani u kojoj vježbate.

Napravite sve ove vježbe i na kraju istegnite jer ako želite da vaši mišići budu lijepi, elastični, zdravi i da rastu morate ih na kraju protegnuti i opustiti od stresa kojeg je treningom proživio. 

Sretno!

Abdukcija gumom - 50 sekundi

Podizanje zdjelice uz dodatak vanjskog opterećenja i gumom (šipka/girja/bučice) -12 ponavljanja 

Hodajući iskorak prema naprijed uz dodatak vanjskog opterećenja - 50 sekundi

Čučanj uz dodatak vanjskog opterećenja -12 ponavljanja

Bugarski čučanj sa ili bez dodatka vanjskog opterećenja -12 ponavljanja svakom nogom

Nagazni korak na klupu uz dodatak vanjskog opterećenja i gume- 12 ponavljanja 

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!