Vijesti / Životni stil i hedonizam
Životni stil i hedonizam
Masturbacijom i seksom prije spavanja do boljeg sna
Ilustracija

JESTE LI ZNALI?

Masturbacijom i seksom prije spavanja do boljeg sna

Večernji seks koji rezultira orgazmom za 64 posto ljudi znači lakši san. Oslobađaju se hormoni oksitocin i dopamin koji nam daju osjećaj sreće...

Probali ste s povezom za spavanje tijekom noći, zamračili ste prozore zastorima, neutralizirali buku? No, ako i dalje ne možete zaspati noću, nudimo mnogo privlačniju opciju: seksanje. Nova istraživanja pokazuju da je seksualni čin neposredno prije spavanja ključ za osjećaj umora i brz san.

Nalazi dolaze iz istraživanja provedenog na CQUniversity-u u Australiji. Istraživači su ispitivali 460 odraslih osoba u dobi između 18 i 70 godina i izvijestili su kako je 64% ispitanika reklo da im je seks pomogao da bolje spavaju. Nije im bilo kakav seks pomogao, već onaj koji je u konačnici rezultirao orgazmom. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Trenutno nemate partnera? Nema problema. Pedeset posto ispitanika izjavilo je da su nakon masturbiranja zaspali kao djeca. Iako je potreban veći broj istraživanja, kako bi potvrdili ove preliminarne rezultate, to nije sve što nas iznenađuje. Seks nam ubrzava puls. Olakšava anksioznost, smanjuje depresiju. Nakon orgazma, tijelo oslobađa određene hormone koji okupaju mozak osjećajima sigurnosti i tišine.

'Oksitocin je zasigurno najkorisniji za žene, umirujućeg učinka, također poznat kao hranjiv hormon', kaže dr. Holly Richmond, psiholog i licencirani bračni i obiteljski terapeut. Hormon dopamin koji se oslobađa tijekom orgazma, odgovoran je za užitak. 

Dok dokazi istraživanja pokazuju da je seks prirodna pomoć i čudo za spavanje, nekima ni on ne pomaže. 

Mislite li da bi orgazmi prije odlaska na spavanje mogli biti ključni za vas? Isprobajte. Saznajte na zabavan način: seksajte se ili masturbirajte postižući orgazme nekoliko noći zaredom. Ako vidite pomak odbacite sve druge metode za lakši san koje se nisu pokazale uspješnima. Ako vam ipak naša sugerirana metoda ne pomaže, morat ćete pribjeći drugim savjetima za spavanje. 

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!