MLADI NOGOMETNI TALENT

ISKUSTVO ZA PAMĆENJE Domagoj Maltar iz Preloga trenirao u kampu velikog Real Madrida!

Šest dana u kampu Kraljevskog kluba za ovog mladog talenta iz Preloga bilo je zaista nezaboravno iskustvo

Odrastajući u sportskoj obitelji, 10-godišnji Domagoj Maltar iz Preloga od malih nogu je okružen sportom. Njegovi roditelji u Prelogu vode Fitness ‘IN’, a otac Danijel poznati je bodybuilder koji je tijekom svoje karijere osvojio brojna priznanja i nagrade. Velika potpora u vođenju posla, ali i takvom načinu života mu je supruga Martina.

Njihovim stopama krenuo je i Domagoj. Od malena je pokazivao interes za razne sportove, no orijentirao se na nogomet. Sa šest godina počeo je trenirati u NK Mladost Komet Prelog, da bi nakon nekoliko godina njegov talent prepoznao koprivnički prvoligaš Slaven Belupo. Sjajne fizičke predispozicije, neosporan talent, ali i činjenica što je ljevak, što je u nogometu posebno traženo, Domagoju garantiraju svijetlu nogometnu budućnost.

Krajem lipnja prošle godine, obitelj Maltar naišla je na mogućnost da Domagoj sudjeluje u kampu velikog Real Madrida koji se održavao u Zagrebu u organizaciji NK HAŠK Zagreb. Domagoj je trenirao u skupini s 2007., 2008. i 2009. godištem pod vodstvom trenera iz Reala, gdje se iskazao svojim znanjem i vještinama te je dobio mogućnost da ode na šestodnevni kamp u Realov trening centar u Madrid. Od 160 djece između 8 i 20 godina koja su sudjelovala, njih 30-tak dobilo je pozivnicu za kamp.

– Realovi treneri za njega su već tada rekli ‘he is a hard worker’, odnosno da se jako trudi na treninzima – kaže nam majka Martina. Ona je s mladim međimurskim nogometnim talentom u Madridu boravila od 4. do 9. siječnja. Kako nam je rekla, treninge su vodila dva Realova trenera, a sama organizacija cijelog putovanja bila je provedena od strane Generation Adidas International tima.

Svi igrači i njihovi roditelji u pratnji bili su smješteni u hotelu Novotel Madrid Campo de las Naciones.

– Svaki dan nam je bio doslovno u minutu organiziran. Ujutro u 8:30 sati bio je doručak, u 9:30 polazak na jutarnji trening ili utakmicu, od 10 do 12 sati održavao se trening, zatim povratak na ručak u 13 sati pa slobodno vrijeme do 15:30, a potom odlazak na trening od 16 do 18 sati. Nakon drugog treninga imali smo slobodno vrijeme za druženje, uz večeru u vlastitoj organizaciji – prepričala nam je Martina kako je izgledao njihov dan u Madridu.

Uz pet treninga s trenerima Kraljevskog kluba, dječaci su odigrali i dvije prijateljske utakmice s ekipama Cobeja i Fratelsa Sport. Također, imali su prilike posjetiti Realov stadion Santiago Bernabeu i to za vrijeme utakmice između madridskog Reala te Real Sociedada. Veličina stadiona, atmosfera tijekom utakmice i sjajna igra obiju momčadi impresionirala je kako Domagoja, tako i majku Martinu.

– To nam je posebno ostalo u sjećanju. Nažalost, svjedočili smo porazu Real Madrida od 2:0, ali to nije umanjilo naš doživljaj. Bilo je sjajno vidjeti velike nogometne zvijezde uživo, a među njima i našeg Luku Modrića – rekla nam je Martina.

Osim utakmice, tijekom ručka na stadionu prisustvovali su i predstavljanju Realovog novog igrača, Brahima Diaza koji je stigao iz engleskog Manchester Citya za 17,5 milijuna eura. Razgledali su i sam stadion gdje su vidjeli brojne klupske trofeje, posjetili su Realov fan shop, razgledali cijeli kompleks Akademije kluba, gdje je Domagoj i trenirao. Naravno, posjetili su i centar grada te neke od poznatih znamenitosti Madrida.

Inače, tijekom njihovog boravka u Madridu, u kampu su boravila samo djeca iz Hrvatske pa nije bilo jezičnih barijera među djecom. Kako nam govori Martina, dani u kampu bili su uistinu zahtjevni za dječake, posebno mlađe od 8 do 12 godina koji nisu navikli na dva treninga dnevno.

– Domagoj u Slaven Belupu trenira tri puta tjedno po 1,5 sat. Od iduće sezone kreće sa četiri treninga tjedno i prelaze na igru preko cijelog terena. Metodika treninga je jako slična što se tiče Reala i Slavena – kaže Martina, a Domagoj dodaje da su radili neke vježbe s kojima se do sad nije susretao.

– Bilo je novih vježbi, ali one nisu bile zahtjevnije od treninga u Slaven Belupu. Čak su mi treninzi u Slavenu teži i zahtjevniji – rekao nam je talentirani Domagoj, a majka Martina je dodala da je svjedočila jednakoj kvaliteti Slavenovih i Realovih treninga, što je svakako pokazatelj da se i u Hrvatskoj dobro radi.

Domagoj je nakon ovog odličnog iskustva dobio samopouzdanje i motivaciju za daljnjim radom u nogometu, posebno iz razloga što je mogao savladati sve što su tražili Realovi treneri.

– Pošto je jedini imao dres s natpisom Modrić svi su ga u kampu zvali Modrić, čak i treneri. To će pamtiti cijeli život – rekla nam je Martina i dodala da nažalost nisu imali prilike pobliže susresti nijednog igrača Kraljevskog kluba.

Na pitanje jesu li dobili kakvu povratnu informaciju od trenera o Domagojevom potencijalu, odgovorila nam je negativno. Kako kaže, roditelji nisu mogli komunicirati s trenerima, a dozvoljeno im je bilo pratiti treninge na tribinama, iako ni to u Realu ne prakticiraju, no pristali su na kompromis jer su roditelji s njima došli izdaleka.

Martina je sve to mogla vidjeti i doživjeti iz prve ruke, no na velikim ‘mukama’ bili su tata Danijel te sestre Lea i Nina.

– Neprestano smo bili u kontaktu. Leu i Ninu je najviše zanimalo kakav je Madrid kao grad, a tatu kako Domagoj napreduje na treninzima. Uglavnom, mi smo svi svjesni da je Domagoj potencijal, no potrebno je još puno treninga i utakmica u nogama da bi postao uspješnim nogometašem – kaže nam Martina, a s Danijelom u glas kaže da Domagoju žele uspjeh u nogometu, ali ponajprije sretno djetinjstvo.

Pitali smo ih i kakve planove imaju za njegovu nogometnu budućnost.

– Trenutno je Domagoj igrač Slaven Belupa. Mi kao roditelji smo zadovoljni nogometnom školom Slaven Belupa jer je vidljiv veliki napredak kod njega u ovih godinu i pol dana. Trenutno nemamo interes za druge klubove, no za par godina, ukoliko se ukaže prilika, sigurno bismo iskoristili mogućnost da ode u zagrebački Dinamo – kažu Martina i Danijel za kraj ove lijepe sportske priče.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest