Vijesti / Politika
Politika
PRIJEDLOG Vijećnik MDS Željko Pavlic iznio pritužbe građana, evo što na vraćanje šaltera kažu u HEP-u
Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

ŠALTERSKE USLUGE U HEP ELEKTRI

PRIJEDLOG Vijećnik MDS Željko Pavlic iznio pritužbe građana, evo što na vraćanje šaltera kažu u HEP-u

Pavlic je predložio da se u Čakovcu ponovno otvori šalter kako bi se građanima omogućilo da budu jednakopravni kao i građani Zagreba

Vijećnik Skupštine MŽ Željko Pavlic (MDS) je na 10. sjednici Skupštine, održane 13. prosinca 2018., iznio komentar kako su građani Međimurja zakinuti mogućnosti plaćanja svojih računa, postavljanje upita, predstavki i reklamacija izravno na šalteru HEP Elektre u Čakovcu.

- Takvo je stanje od prosinca 2017. godine - istaknuo je vijećnik te dodao kako im je sve to omogućeno u Regionalnom centru HEP u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici na načine koji su njima dostupni. Pavlic drži da su glede toga građani Međimurja u podređenom položaju i imaju poteškoća u ostvarivanju svojih potrošačkih prava i ako najrevnije u državi plaćaju istu cijenu struje kao i ostali. Slijedom toga, Pavlic je predložio da se u Čakovcu ponovno otvori šalter kako bi se građanima omogućilo da budu jednakopravni kao i građani Zagreba.

Na to se je u HEP-i očitovala Služba za odnose s građanima. U njihovom odgovoru stoji kako reorganizacijom i formiranjem regionalni centara njihova djelatnost ne podrazumijeva terenski rad, no od kupaca ne traže da im se osobno obraćaju već alternativnim načinima komunikacija kao što su besplatni potrošački telefon i e-pošta.

Ističu kako na njihovim šalterima ne postoji mogućnost plaćanja potrošačkih obveza od 2010. godine. Zaključno, u odgovoru stoji: - Trenutna organizacija društva HEP Elektra ne podrazumijeva šaltersko poslovanje van postojeće organizacije, ali se zahvaljujemo na Vašem prijedlogu te ćemo u budućoj organizaciji isti razmotriti - u potpisu direktor Predrag Bogićević. 

Komentar vijećnika MDS-a Željka Pavlica na pristigli odgovor

- Iz odgovora je vidljivo da, zapravo, veliki dio građana Republike Hrvatske ima priliku osobno rješavati moguće probleme u poslovanju s HEP Elektrom. Naime, u odgovoru Elektre jasno piše da su u gradovima  Zagrebu, Osijeku, Splitu i Rijeci raspoloživi šalteri za elektrine kupce. To je još snažniji argument za zahtjev da se i u Međimurskoj županiji otvori šalter, čime bi se naši građani, potrošači u svojim pravima izjednačili sa ostalima u Hrvatskoj - kategoričan je Pavlic koji na kraju dodaje:

- Nadalje, i u ovom odgovoru Elektra ističe da od svojih kupaca ne očekuje rješavanje svojih zahtjeva osobnim dolaskom, ali to očito zahtijevaju sami kupci. Alternativni načini komunikacije, kao što su besplatni potrošački telefon i elektronička pošta očito nisu dovoljno pristupačni i funkcionalni, pogotovo za umirovljenike kojih je u Međimurju veliki broj da bi izvršili svoju svrhu. Brojne su primjedbe potrošača o teškoćama pri uspostavi komunikacije i pravodobnog rješavanja problema, a s obzirom na pristupačnost internetskih mreža i korištenja mreža u građanstvu, logičnije bi bilo da se šalteri otvaraju u krajevima Hrvatske gdje je ta mreža nedostupnija, a broj građana koji je koriste manji. Zbog svega toga i dalje tražimo da se omogući i građanima, potrošačima iz Međimurske županije korištenje usluga Elektre kao i u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu.

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno
Vezani članci

Reci što misliš!