Vijesti / Grad Mursko Središće
Grad Mursko Središće
Obljetnica Butkovićevih lažnih obećanja: Teški kamioni i dalje u velikom broju na središćanskim ulicama
S. Mesarić

MURSKO SREDIŠĆE

Obljetnica Butkovićevih lažnih obećanja: Teški kamioni i dalje u velikom broju na središćanskim ulicama

Minulo je godinu dana, a Butkovićevo obećanje postalo je obična laž, čega posljedice osjećaju ljudi, a plaća država, zapravo opet ljudi kroz poreze i druga davanja

Ministar prometa i još nečega Oleg Butković, boraveći u Međimurju 20. travnja 2017. godine obećao je kako će do 1. srpnja 2017. biti zabranjen promet kamionima težine preko 7 tona nosivosti središćanskom glavnom ulicom. Minulo je godinu dana, a Butkovićevo obećanje postalo je obična laž, čega posljedice osjećaju ljudi, a plaća država, zapravo opet ljudi kroz poreze i druga davanja.

Jedini se iskreno za rješavanje ovog problema zalaže Dražen Srpak, središćanski gradonačelnik, a to nije dovoljno, jer on ključ rješenja nema zbog političke hijerahije. Prekomjerno prometovanje teških kamiona središnjom središćanskom ulicom koja još uvijek ponosno nosi ime Josipa Broza Tita, a koja je i dio Državne ceste DC 209 koja vodi prema susjednoj Sloveniji i dalje stvara ogromne probleme i neugodnosti žiteljima Murskog Središća, ali i prigradskog naselja Štrukovec, kao i drugim sudionicima u prometu.

Prema najsvježijim podacima PP Mursko Središće u lipnju ove godine Granični prijelaz Mursko Središće - Petišovci prešlo je 16.259 kamiona što je za 5,82 posto manje nego u svibnju i razlog je godišnjih odmora kamiondžija. Porastao je u lipnju broj putnika na ovom graničnom prijelazu, ujedno i na graničnom prijelazu Mursko Središće - Petišovce te policija u lipnju bilježi prijelaz 260.663 putnika što je za 14 posto više nego u svibnju kada ih je bilo 224.129. U svibnju, ovom cestom ili ulicom te graničnim prijelazom prošlo je 97.731 vozilo i 17.625 kamiona.

Podsjećamo kako je ministar prometa Olega Butković u travnju 2017. boraveći u Murskom Središću gradonačelniku Draženu Srpaku, kojemu treba priznati kako ulaže mnogo napora da riješi ovaj problem, obećao kako će njegovo ministarstvo s 1. srpnjem 2017. godine zabraniti promet gradom kaminona težim preko 7 tona, međutim od toga nije bilo ništa, izuzmemo li mjerač brzine na ulasku u grad, kojeg ionako malo tko pogleda, a još manje se odaziva na pokazanu brzinu kretanja.

Bilo je u minulih posljednjih godinu dana raznih obraćanja i obećanja Olega Butkovića, Dražena Srpaka, Matije Posavca i Darka Horvata, ali sve su to pokušaji, jer rješenje koji oni nude, a to su zaobilaznica grada i novi most na Muri, realno se može očekivati za najmanje tri-četiri godine. Čovjek-pravnik koji se bavi poslovima otkupa zemljišta, njegovo prenošenje u državno vlasništvo i prenamjena može se obraditi i odraditi upravo tako za 3-4 godine. A prije niti projekti ne mogu biti izrađeni jer su stvarnost parcele i njezini vlasnici od Šenkovca, preko Mačkovca, Žiškovca i Štrukovca. To su samo papiri, a onda bageri, ralice, kamioni, građevinari, asfalteri, cestari... A i Sloveniju treba pitati, ma koliko to nam teško bilo.

Prometnim znakom zabraniti promet i zaštiti hrvatske interese

Rješenje je ono što je upravo za eMedjimurje pred dvije godine ponudio Ivan Vršić, u ono vrijeme predsjednik VMO Štrukovec.

- Kod izlaza s auto ceste kod Svetog Križa, a po potrebi i kod Varaždina, jer radi se i o državnom problemu, postaviti prometni znak zabrane skretanja za kamione određene težine na državne i županijske ceste. Za sve osim za one koji ovdje borave, ili dovoze robu u Međimurje. Sve ostalo je utopija, pa i gradnja zaobilaznice i novog mosta na Muri, rekao je Vršić, profesionalni vozač kamiona, koji se u Sloveniji, Austriji, Češkoj i drugim državama nailazio na ovakve situacije, koje su države riješile u svoju korist.

Vršić je dodao, kako se ovdje, očito je, pogoduje Bruxellesu i drugim jačim igračima, a ne štite se državni interesi, odnosno materijalna dobra i kako Srpak i Balažek to sami nikako ne mogu riješiti. U cijeloj priči zanimljivo je kako se u rješavanje ovog problema aktivnije ne uključe Grad Čakovec, Općina Šenkovec, kao i Mjesni odbori spomenutih naselja, jer kamioni prolaze i kroz njihova naselja.

Ili, jednostavno je njima svejedno što uglavnom strani kamioni svake godine oštećujući prometnice oštete Hrvatsku za milijune kuna i što Srpak jedini skrbi o problemu kojeg posljedice trpe i Čakovčanci, Šenkovčani, Mačkovčani i Žiškovčani. Ako je tako onda je licemjerno prema Srpaku i Tomašeku, pa i županu Posavcu, ali i Hrvatskoj. O kamionima šute i političke stranke, sve osim MDS-a što je jednako tako čudno i zastrašujuće.

U minulih mjesec dana na ovoj cesti dva su teška kamiona sišla s kolnika, na sreću izvan naselja. Iz PP Mursko Središće, čiji djelatnici stalno bdiju nad prometom kroz grad i koji su zaslužni što nema prometnih nesreća i većih zastoja u prometu, poručuju kako je strahovito porastao i promet vozila i putnika na Graničnom prijelazu Sveti Martin na Muri - Hotiza, no ovdje je riječ o turistima i osobnim vozilima. Promet ili broj putnika u odnosu na svibanj u lipnju je povećan za 22 posto, a vozila za 32,46 posto.

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!