Vijesti / Gospodarstvo
Gospodarstvo
TERME SVETI MARTIN Od ovog ljeta u 'Martilandiji' tri nova tobogana - klasični, 'spin bowl' i 'kamikaza'
Vjeran Zganec Rogulja/Pixsell

I sportaši vole Međimurje

TERME SVETI MARTIN Od ovog ljeta u 'Martilandiji' tri nova tobogana - klasični, 'spin bowl' i 'kamikaza'

Najveća novost ovog ljeta su vanjski tobogani u 'Martilandij' s tri nova tobogana – klasičnim otvorenim, 'spin bowlom' koji će kupače zavrtjeti poput lijevka i 'kamikazom' za one koji vole adrenalin

Postati prvi "healthness resort" u Europi, nova je strategija uprave LifeClass Termi Sveti Martin u Međimurskoj županiji koja pak, prema najavi župana Matije Posavca, želi osnovati Nacionalni centar za biodinamičku proizvodnju. I toplicama i županiji temelj za to je učenje dr. Rudolfa Steinera, oca biodinamičke poljoprivrede i antropozofije, rođenog 1861. u Donjem Kraljevcu.

I sportaši vole Međimurje

– Trudimo se da što više njegova znanja uključimo i u našu spa, wellness i gastronomsku ponudu. Lokalna i biodinamička prehrana, vlastiti biodinamički vrt, biodinamička kozmetika u sobama hotela, ionizirana voda, radionice..., sve to već radimo i još puno toga imamo u planu – kaže direktor Termi Igor Nekić.Terme Sveti Martin povezale su se s domaćim lokalnim proizvođačima hrane koju nude svojim gostima.

– Zbog truda i činjenice da im se serviraju obroci od domaćih i svježih namirnica, rado se vraćaju. Još jedan benefit je i u tome što se tako lokalna zajednica i Terme zbližavaju, a to nam je veoma bitno. U novom, jedinstvenom programu "Radi i dodatno zaradi" naši djelatnici koji uzgajaju domaće proizvode imaju mogućnost te iste proizvode prodati Termama – kaže Nekić i dodaje da im je “healthness” glavna prednost u odnosu na konkurenciju u Sloveniji.

Najveća novost ovog ljeta su vanjski tobogani u "Martilandiji" s tri nova tobogana – klasičnim otvorenim, "spin bowlom" koji će kupače zavrtjeti poput lijevka i "kamikazom" za one koji vole adrenalin. Međimurje je postalo popularno odredište i za sportaše koji dolaze na pripreme.– Dobri uvjeti koji uključuju vlastitu sportsku dvoranu, dobre nogometne terene, fleksibilnost u obliku halal i košer hrane te dobru geolokaciju, osiguravaju nam konkurentnost, ne samo u Hrvatskoj – napominje. U porastu je i kongresni turizam.

Na proljeće i jesen, u vrijeme kongresa, dolazi najviše domaćih gostiju, a tijekom ljeta dolaze i gosti iz Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, država Beneluxa, Slovenije... Trajanje ostanka varira između dva i pet noćenja. – Zadnju godinu puno radimo na medicinskom turizmu i gostima koji dolaze na fizioterapijske rehabilitacije, pa se i boravak produljuje. Kapaciteti su u godišnjem prosjeku zauzeti više od 65 posto, što je za resort u kontinentalnom turizmu vrlo zadovoljavajuća brojka – kaže Nekić.

Percepcije morske destinacije

Zadovoljan je podrškom Ministarstva turizma i HTZ-a. Prostora za dodatni angažman ima u obliku poticaja i promocije. Većina inozemnih gostiju još uvijek percipira Hrvatsku kao morsku destinaciju, što ih, napominje, veže uz sezonalnost poslovanja.

– Kontinentalna Hrvatska još je uvijek relativno nepoznata stranim turistima, a njezine prirodne ljepote, bogata kulturna i povijesna baština te gastro-enološka ponuda zasigurno mogu privući veliki broj posjetitelja. Također, moramo istaknuti i iznimnu potporu koju dobivamo na lokalnoj razini od Međimurske županije, kao i od Općine Sveti Martin na Muri koji nas prate i podupiru svaku našu ideju te sa zadovoljstvom dočekuju svaku novu investiciju – zaključuje. 

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno
Vezani članci

Reci što misliš!