Vijesti / Društvo
Društvo
Udruge MIS i MIK ostvarile iznimne rezultate u 3. kolu Hrvatskog otvorenog natjecanja u informatici
E.M.

ODLIČNI REZULTATI

Udruge MIS i MIK ostvarile iznimne rezultate u 3. kolu Hrvatskog otvorenog natjecanja u informatici

Ostvarena su četiri 1. mjesta, tri 2. mjesta i tri 3. mjesta. Polaznici su ostvarili vrhunske rezultate, dok je Martin Josip Kocijan osvojio ukupno najviše bodova od svih učenika koji su sudjelovali na natjecanju

U subotu, 15. prosinca održano je 3. kolo Hrvatskog otvorenog natjecanja u informatici u prostorijama Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje. To je natjecanje u programiranju putem interneta na koje se mogu prijaviti svi učenici iz Hrvatske i svijeta.

Informatičke udruge Međimurski informatički klub i Mladi informatičari Strahoninca i u ovom su kolu pripremale polaznike koji su postigli izvrsne rezultate. Ove godine te su dvije udruge pojačale svoju djelatnost okupljajući se u okviru Centra izvrsnosti informatike koji djeluje od listopada ove godine kao logičan slijed već postignutih rezultata u proteklom razdoblju.Zbog svega navedenog, uz mentorstvo izuzetnih predavača, polaznici su ostvarili do sad nezabilježene, iznimne rezultate s kojima se rijetko tko može pohvaliti. Ostvarena su četiri 1. mjesta, tri 2. mjesta i tri 3. mjesta. I ostali polaznici ostvarili su vrhunske rezultate, dok je Martin Josip Kocijan osvojio ukupno najviše bodova od svih učenika koji su sudjelovali na natjecanju.

Udruge i dalje nastavljaju s radom vjerujući da je uspjeh omjer uloženog truda, vrsnosti mentora i nadarenosti pojedinaca. Pripremat će polaznike za 4. kolo i očekivati, ako ne bolje, onda barem iste rezultate i u nastavku natjecanja koje će se održati 19.1.2019. godine.

Udruge MIS i MIK djeci žele omogućiti da budu konkurentni na globalnom tržištu rada te u korištenju novih tehnologija od najranije dobi. Omogućuju im kvalitetno i inovativno obrazovanje, zalažu se za algoritamsko razmišljanje s elementima analitičko-logičkog pristupa nasuprot tradicionalnom tj. faktografskom pristupu, razvijaju vještine, kompetencije i znanja kojima će omogućiti da budu stvaratelji, a ne isključivo korisnici tehnologije.

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno
Vezani članci

Reci što misliš!