PRITUŽBA Velike gužve u čakovečkoj pošti, iza žute linije svi napeti

U redakciju našeg portala javila se ogorčena čitateljica (podaci poznati uredništvu) koja ima pritužbu na rad u glavnoj poslovnici pošte u Čakovcu, točnije duga čekanja za predaju pošiljaka.

Njezin tekst pritužbe prenosimo u nastavku.

‘Posljednjih mjeseci postalo je zapanjujuće teško doći u glavnu poslovnicu pošte u Čakovcu (Tome Masaryka 28) i u primjerenom vremenskom roku “dobiti uslugu” u vidu slanja/primanja poštanske pošiljke. Svakim dolaskom u poštu suočena sam s gužvom koja broji minimalno 10 stranaka, pa čak i do 30 stranaka koje “čekaju na red”.

Prosječno čekanje da dođem do šaltera je 30-tak minuta. Atmosfera iza žute linije je napeta jer ne “kipi” samo u meni, već i u većini onih koji sa mnom čekaju. Dakle, nije problem u meni, tj. i oni koji me okružuju nisu zadovoljni s ovakvim pristupom prema njima. A upravo ti “ljudi koji čekaju” su u konačnici kupci koji plaćaju očito izuzetnu lošu uslugu Hrvatske pošte.

Upravo ti ljudi su oni koji Hrvatskoj pošti stvaraju prihode. A kako se to Hrvatska pošta ponaša prema njima? Zamislite da svi ti ljudi za svoje čekanje ispostave račune Hrvatskoj pošti. Zanima me kakvi bi bili poslovni rezultati?

Tada bi se sigurno analizirao rad osobe koja je odgovorna za organizaciju poslovnog procesa u glavnom poštanskom uredu u Čakovcu. Obzirom da smatram da konstruktivna kritika uvijek može doprinijeti rješavanju problema, ovim putem upućujem javnu kritiku osobi odgovornoj za rad glavne poslovnice Hrvatske pošte u Čakovcu te pozivam sve nezadovoljne građane Čakovca i Međimurske županije da mi pomognu u inicijativi traženja kvalitetnije usluge za građane, na način da popune obrazac (klikom ovdje ga možete pregledati/ispisati) te da ga pošalju na info@posta.hr.’

Upit smo proslijedili i u Hrvatsku poštu, a njihovo očitovanje objavit ćemo nakon što ga zaprimimo.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije