Vijesti / Automobilizam
Automobilizam
Nove kamere za mjerenje brzine koštati će 40 milijuna kuna, šest ih dolazi u Čakovec i Varaždin
Igor Kralj/PIXSELL

Nadzor brzine

Nove kamere za mjerenje brzine koštati će 40 milijuna kuna, šest ih dolazi u Čakovec i Varaždin

Policija će postaviti nove kamere za brzinu, točnije 75 kamera koje će se premještati kroz 150 kućica. Pojavit će se i 100 novih radara te 50 komada novih uređaja za mjerenje brzine na tronošcima

Ministarstvo unutarnjih poslova iskoristit će 40 milijuna kuna za nabavu novih uređaja koji bi navodno trebali poboljšati sigurnost na našim prometnicama. Kamere za mjerenje brzine su oni uređaji čija svrha je da svi nauče gdje se točno nalaze kako bi mogli usporiti stotinjak metara prije kamere te ubrzati kasnije. Te kamere naravno nisu postavljene na mjestima na kojima bi možda i pomoglo da vozači uspore već na mjestima na kojima će ubrati najviše novca.

Ovi za našu sigurnost potpuno beskorisni uređaji će biti raspoređeni na sljedećim lokacijama u kontinentalnom dijelu Hrvatske: Virovitica (pet uređaja, deset kućišta), Koprivnica (pet uređaja, deset kućišta), Zabok (četiri uređaja, osam kućišta), Varaždin (dva uređaja, četiri kućišta), Čakovec (četiri uređaja, osam kućišta), Osijek (dva uređaja, četiri kućišta), Bjelovar (četiri uređaja, osam kućišta), Sisak (četiri uređaja, osam kućišta), Vinkovci (četiri uređaja, osam kućišta), Slavonski Brod (četiri uređaja, osam kućišta) i Požega (tri uređaja, sedam kućišta).

U primorskom dijelu Hrvatske lokacije su sljedeće: Zadar (7 uređaja i 13 kućišta), Šibenik (sedam uređaja i 12 kućišta), Dubrovnik (šest uređaja, 12 kućišta), Split (tri uređaja, osam kućišta), Pula (pet uređaja, deset kućišta) i Gospić (šest uređaja, 12 kućišta).

Novi ručni uređaji za mjerenje brzine odlično rade u uvjetima loše vidljivosti, a novi mobilni uređaji za mjerenje brzine na tronošcima će pomoći u planiranim akcijama. Sve to će za sobom povući veliku količinu novca u državnu blagajnu, većinom od neupućenih ljudi koji će voziti jedva preko ograničenja na mjestima na kojima je ograničenje ionako niže nego što bi trebalo biti, zaključuje portal automobili.hr.

 

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno
Vezani članci

Reci što misliš!