Opel Insignia 2.0 CDTI Edition: Brzo se podvlači pod kožu

Titula europskog auta godine 2009. nije pala s neba, prvo je što čovjek pomisli kad uđe u Opel Insigniu. Posebno ako se zna što je nudila Vectra – u odnosu na svoju prethodnicu, naime, Insignia zbilja djeluje kao svemirski brod. Ponajprije dizajnom, ali i kvalitetom izrade, a to je sigurno odigralo važnu ulogu u spomenutom izboru, piše Autoklub.

No, i ako se nema iskustvo vožnje u Vectri, dobar dojam ne može izostati. S masom od 1,7 tone limuzina iz Rüsselsheima jedan je od najrobusnijih modela srednje klase, zbog čega se za upravljačem osjeća sigurno i dominatno. Osim toga, vanjština je manekenskog izgleda, dok unutrašnjost osvaja čvrstoćom izrade, zgodnim dizajnom instrumenata, ali i bogatom opremom.

Izvedba Edition, iako tek druga u ponudi (nude se i još bogatije Sport i Cosmo) serijski nudi i bi-ksenonska svjetla, i prednje i stražnje parkirne senzore, i atraktivne alu naplatke od 18 cola… Sve potrebno, čak i više od očekivanja.

Kada pristup stražnjoj klupi, pomalo otežan padajućom krovnom linijom, ne bi uključivao i pomalo gimnasticiranja, a prtljažnik brojao više od sasvim prosječnih 500 litara, dojam bi bio još bolji. Makar se, ruku na srce, putnici straga neće žaliti, tim više jer ima se nudi dovoljno prostora za koljena, dok je obujam prtljažnika sasvim dovoljan za sve obiteljske potrebe.

Uključujući i odlaske na skijanje i ljetovanja. I utovarni je otvor zadovoljavajuće veličine, pa se ulaganje u peterovratni model, makar u prosjeku skuplji tek nešto više od 1000 kuna, ne isplati.

>>> Cijeli test pročitajte klikom ovdje

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije