FITNESS Studio FitLife: Trening sa šipkom

Prazna ili puna, uvijek je izazov raditi sa šipkom. Prekrasan rekvizit kojeg volimo koristiti kao vanjsko opterećenje u treningu. Nudi pregršt zanimljivih i visokokvalitetnih vježbi. Uz malo dobre volje i pomoć šipke možete izgraditi savršeno tijelo o kojem možda maštate, ali za to je potrebno puno rada, truda i odricanja, a osobito na početku kada nam vježbanje nije obavezan dio životnog stila bez kojeg ne možemo živjeti.

Jednom kad se navika stekne i kada vježbanje nije teret (ono to svakako ne bi smjelo biti) tada vas ni rezultati neće izostaviti, vjerujte mi, koliko dajete toliko ćete i primiti. Nedugo sam pročitala: 'Ništa vrijedno u životu se ne postiže bez truda i rada', pa onda svakako razmislite o tome koliko se trudite i koliko dajete sebi i svojem tijelu. Ako malo dajemo, kako ćemo onda puno očekivati? Ljudi s velikim postotkom potkožnog masnog tkiva kažu da je njima teško živjeti u takvom stanju, dok s druge strane kažu da im je i teško vježbati.

Razmislite, koje – TEŠKO se isplati? I još nešto, jednom će to vježbanje postati lako, lijepo i nešto što vas opušta,a ne tlači. Nadam se da sam vas nagovorila da se pokrenete, a vas koji ste već aktivni ovim putem pohvaljujem, zahvaljujem u ime vašeg tijela što se brinete o njemu i čestitam na vašoj upornosti.

Vježbe redom:

*veslanje u pretklonu
*stražnji čučanj
*stražnji široki rameni potisak iznad glave
*mrtvo dizanje
*prednji potisak iznad glave
*farmerski hod
*naizmjenični prednji iskorak

Rad/odmor 30:10s x5-7 krugova.

Besplatnu eMedjimurje.hr aplikaciju za Android možete preuzeti klikom ovdje, a za iPhone ovdje.

Najbolje prijateljice iz Zagreba osmislile torbu sa sedam odjevnih predmeta koju možete kombinirati na više od 20 načina
Sorry, tvoja verzija web preglednika više nije podržana.

Za pristup portalu, a i zbog sigurnosnih razloga molimo te da nadogradiš svoj preglednik na najnoviju verziju.