FITNESS Studio FitLife: Trening s girjom za aktivaciju gluteusa

Imate doma kod svoje kuće girju? Ako je vaš odgovor pozitivan tada nemate izgovor, trening se mora dogoditi.

Girja je rekvizit kojeg dodajemo treningu kako bi dobili dodatno vanjsko opterećenje kao logičan slijed napredovanja. Girja zahtjeva dobro poznavanje kako bi tehnički točno i pravilno izvodili svaku vježbu te shodno tome napredovali. Nastala je u Rusiji, ali je popularnost stekla tek u Americi gdje se popularizirala po raznim funkcionalnim dvoranama i dvoranama za borilačke sportove. Izrazito je omiljena među muškom, ali i ženskom populacijom, a sve zbog njezine lagane i svestrane primjene i praktičnosti.

Uz pomoć girje moguće je izgraditi lijepo i čvrsto tijelo te je jednom prosječnom rekreativcu ona sasvim dovoljna kao mali dio kućne teretane.

Trening:

1. Goblet squat
2. Swing
3. Dead lift + high pull
4. Figure 8
5. Lunges
Work/Rest 45:15s

Total: 5-7 circuits

Sretno!

Besplatnu eMedjimurje.hr aplikaciju za Android možete preuzeti klikom ovdje, a za iPhone ovdje.

Koliko Hrvati znaju o seksu? Pogledajte kako su se naši sugrađani snašli u našem 'seksi' kvizu
Sorry, tvoja verzija web preglednika više nije podržana.

Za pristup portalu, a i zbog sigurnosnih razloga molimo te da nadogradiš svoj preglednik na najnoviju verziju.