ZABORAVI NA KUHANJE Osam namirnica koje su puno zdravije sirove

Ne volite kuhati? Na pravom ste mjestu. Donosimo osam namirnica koje su zdravije sirove, a trebalo bi ih jesti svaki dan. 'Kuhanje ili bilo koja druga obrada uništit će hranjive sastojke u ovoj hrani', objašnjava dr. Rupali Datta, klinički nutricionist.

1. Brokula - obiluje vitamonom C, kalcijem i sulforafanom - aktivnim spojem koji snižava krvni tlak i pospješuje zdravlje srca. Kuhanjem se za 70 posto uništava taj spoj u hrani te vitamin C.

2. Špinat - kuhanjem se u špinatu oslobađa oksalat koji sprejčava tijelo u apsorpciji kalcija iz te namirnice.

3. Orašasti plodovi - sirovi sadrže puno više željeza, magnezija i fosfora, nego prženi.

4. Bobičasto voće - jak antioksidans i hranjiva namirnica dok je svježa ili svježe smrznuta. Kuhana ili dehidrirana gubi svoje moći.

5. Jabuke - obiluju nuutrijentima i mnieralima. Kad ih skuhate ili ispečete u njima ostaje samo šećer.

6. Paprika - obiluje vitaminom C koji je termolabilan. Kuhanjem ili pečenjem ga uništavamo.

7. Kokos - jedna od namirnica s najvećom moći hidratacije te vrlo visokom razinom elektrolita i zdravih masti - dok ga ne dehidrirate.

8. Klice - su bogat izvor vitamina C, vlakana, folata i magnezija. Folati i vitamin C nestaju pri termičkoj obradi.

Besplatnu eMedjimurje.hr aplikaciju za Android možete preuzeti klikom ovdje, a za iPhone ovdje.

30. rođendan najpopularnijeg punk rock benda u Hrvatskoj: u Direktu gostovali dečki iz Hladnog piva
Sorry, tvoja verzija web preglednika više nije podržana.

Za pristup portalu, a i zbog sigurnosnih razloga molimo te da nadogradiš svoj preglednik na najnoviju verziju.